Biuro reklamy Gazeta.pl wprowadziło cztery nowe formaty reklamowe: Newsbox, Shortbox, Footboard oraz branding sekcji z informacjami o pogodzie. Nowe formaty dostępne są wyłącznie na stronie głównej portalu Gazeta.pl.
- Stale pracujemy nad rozwojem naszej oferty reklamowej poszerzając ją o atrakcyjne formaty - mówi Katarzyna Wajcht-Łaniewska, zastępca dyrektora sprzedaży grupy Gazeta.pl ds. klientów strategicznych - Nowe formaty reklamowe dostępne są w niezwykle atrakcyjnym miejscu, jakim jest strona główna portalu Gazeta.pl. Są one odpowiednio dopasowane charakterem do otaczających je treści i zapewniają reklamodawcom efektywną ekspozycję przekazu reklamowego.
Newsbox (540x400 pikseli) to statyczny format dostępny w części informacyjnej Gazeta.pl. To dobrze wyeksponowany format umiejscowiony w strumieniu bieżących informacji, zaraz pod „Wiadomościami lokalnymi”.
Shortbox zawiera zdjęcie i krótki tekst (max. 70 znaków). Format dostępny jest w prawej części strony głównej, gdzie publikowane są wyselekcjonowane treści z serwisów grupy Gazeta.pl.
W sekcji poświęconej stylowi życia oraz treściom rozrywkowym na stronie głównej dostępny jest format Footboard (980x300 pikseli, forma statyczna lub flash).
Branding sekcji z informacjami pogodowymi to rozwiązanie dla reklamodawców zainteresowanych komunikatem wizerunkowym, będącym elementem długoterminowych działań. Format ten zawiera grafikę i krótkie hasło reklamowe.
Biuro reklamy Gazeta.pl intensywnie rozwija swoją ofertę reklamową. W tym roku udostępniono kilka nowych, atrakcyjnych formatów, zapewniających reklamodawcom skuteczne dotarcie do użytkowników. W ofercie dostępne są m.in: InPerson, MultiBoard, Mobile rectangle.
Zobacz pełną prezentację formatów.
Link do strony artykułu: https://www.wirtualnemedia.pl/centrum-prasowe/artykul/nowe-formaty-reklamowe-na-gazetapl